مــــــــــــــــــــــنتديــــــــــات أصحـــــــــابــــــــك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهــــــــــــــــــــلا ومـــــــــــــــــرحبا بكـــــــــــــل الشـــــــــــباب فى منتديـــــــــــــات أصحــــــــــابك

الرئيسيةيــــــــــــــأحدث الصورالتسجيلدخول

ليه نسيتيني

كاتب الموضوعرسالة
khaled troy
عضو مميز
عضو مميز
khaled troy

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : حسب الظروف

بطاقة الشخصية
01:

ليه نسيتيني Empty
مُساهمةموضوع: ليه نسيتيني   ليه نسيتيني I_icon_minitimeالسبت فبراير 07, 2009 2:18 am

ليه حبيبي نسيتني ليه ..ليه الدنيا ليك جبتني ليه حرام تبعد عني طب ليه انت نسيتني انا مش عارف اعمل ايه في بعدك عني صدقني حرام انا مش عارف اكمل وحدي والله انت ايوه هو انت الكنت جمبي من نظره عيونك يا ما ارتاح قلبي كنت بتقول عيا حبيبك طب ايه الجري مش عارف ليه سبتني مش عارف عملت ايه سبت حبيبي روحت وغبت عني رجعت ضد قلبي طب ليه مش عارف من حنان عنيك انا كنت عايش بين اديك انا كنت عايش اعمل ايه انا مش عارف احب بعدك مين غيرك مش نافع لقلبي حبيب اصل انت شغلت قلبي اعمل ايه وانت بعيد عني ارحم حرتي وقله بختي والله بحبك احب مين غيرك مش عارف ليا مين غيرك مش عارف اه بحبك قلت عني كتير ظلمت قلبي كتير ولسه بحبك يا كل الهنا تعالي محتاجلك انا
وياتري هتحب بعدي هيكون في حضنك غيري هيلمس ايدك غيري هيكون ادام عيونك غيري هتقول بحبك لغيري لالالالالا
مش متخيل انك تحب غيري
ايع الدنيا عشانك عمري كله لحياتك اوهب نفسي ليك اضيع نفسي لعنيك ابيع نفسي واشتريك
ايه الحصل مني نفسي اعرف

ليه نسيتيني
صفحة 1 من اصل 1